úterý 7. července 2009

107. Den

Utery, ... poblaznene pocasi ...



Dneska rano zase lilo a ja se musela dohadovat s Nenykou, protoze si chtela vzit saticky. Odvezla jsem ji do skolky a jela jsem domu a cele dopoledne jsem zehlila. Stala jsem u toho 3 hodiny, ale mam vse hotove.

Dneska je to pocasi strasne, ... od rana se strida slunico, to je vzdy tak hodinu a pak zacne tak priserne lejt a opet slunicko. To je ale leto ;-(

Od pristiho tydne ma Nenynka ve skolce 3 tydny prazdniny. Prvni tyden budeme tady a potom jedeme do Cech. Jak ja se TESIIMMMM!!! Byli jsme tam naposled na Vanoce. Neny to potrebuje jako sul, aby si procvicila cestinu. Je ted lina, i kdyz ja na ni mluvim jenom cesky, ona mi odpovida v nemcine skoro porad a ja na kazdou jeji odpoved rikam, ze to chci v cestine. Obcas zabere, kdyz ji reknu, ze ji babicka a deda nebude rozumnet a ze holky(Kaja, jeji sestrenice a Kao a Kikca od Gabro, ze si s ni nebudou chtit hrat). Kouzelna je vzdy Kao, ktera se pta Gabci, proc Nenynka nemluvi "normalne", ze ji nerozumi:-))) V rijnu ma skolka tyden zavreno, tak bych chtela odvezt Nenynku do Prahy k nasim a nechat ji tam poprve na tyden samotnou, aby slysela opravdu jenom tu cestinu. Kdyz je s nama Alex, tak stejne mluvi na neho jejom nemecky, tak mu ted asi v Cechach zakazu na ni mluvit :-) Nenynka uz se take moc tesi, dneska rano se me ptala, kolikrat pujde jeste do skolky, ze uz chce do Prahy. Preje si vzdy od babicky a dedy "darecky" :-) To jako, ze chce bombonky, ... Antiperle, ty miluje a potom taky zmrzlinku a malinovej dort. No a taky, ze pojede "masinkou", ... to jako metrem :-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat