čtvrtek 9. července 2009

109. Den

Ctvrtek, ... balet ...


Nenynku jsem odvezla do skolky a ja jsem doma gruntovala. Tayla se mi 3x poblila do postele, takze jsem musela prevlict periny a tak jsem hned dukladne vygruntovala loznici a pokracovala jsem v obyvaku.



Po obede jsem jela vyzvednout Neny a sly jsme na balet. Dnes byla posledni hodina pred prazdninama, takze ted maji 6 tydnu volno. Minule jsme nebyly, takze jem nevedela, ze je hodina dnes i pro maminky, kde deti ukazovaly, co se "naucily". Takze vsechny maminky nabehly s fotakama a kamerama a ja, ktera fotak nosim skoro porad, jsem ho zrovna dnes nevzala. Vzala jsem si notas s tim, ze si trosku proberu fotky, ... takze jsem mela smulu, ale zato jsem videla Neny. Musim se priznat, ze balet jako takovy ji jde, ... ale to jeji soustredeni, je na bodu mrazu. Porad zyvala, byla unavena a vubec se nesoustredila. Pani ucitelka rikala, ze to byla celkove strasna hodina, ze je videt, ze jsou ty holcicky rozhozene, kdyz na ne maminky koukaji. Me tady pripadalo, ze je Neny uplne jedno, jestli tam jsem, ona se treba zacne smat, kdyz jsou vsichni v klidu a pak delaji blbosti i ostatni. To je jasny, ze se pridaji. Takze mi tam Neny pripadala jako cerna ovce. Ona vubec ted ma posledni dobou nejake "divne obdobi". Nevim, jak to vylicit slovama, ale pripada mi, ze vubec neposloucha, dela si co chce, nebo to alespon zkousi, ... proste je to s ni ted hodne narocne.




Tak jsem udelala alespon par fotecek mobilem, takze kvalita nulova, ... ale lepsi, nez nic.





A kdyz jsme prisly domu, tak jsem ji poslala, at si jde uklidit pokojicek. Opet ji to nezajimalo a vzala si pastelky, ze si jde malovat. Tak jsem ji je vzala a rekla, ze si malovat muze, az si uklidi v pokojiku. Tak "nastvana" odesla a ja slysela, ze si zpiva. Pockala jsem jeste chvilku a kdyz bylo chvilicku ticho, tak ja cela rozzurena vlitla do pokojicku a chtela jsem hudrovat, ze si neuklizi hracky a zase si jenom hraje a ona chudinka takto spala u psaciho stolu.










Tak jsem ji sundala kalhoty a dala ji do postele a tak krasne si spinkala az do 17 hodin, kdy jsem ji uz musela probudit, protoze by jinak sla spat vecer az o pulnoci.



Kdyz prisel Alex, tak se najedli a sli ted spolu jezdit na kole a ze pojedou na detske hriste. Ja jsem sama, tak jsem si rekla, ze si ted v klidu napisi blog a ted, kdyz jsem hotova, tak pujdu pripravit na koupani a poklidim jeste v kuchyni.






3 komentáře:

  1. Ty fotky z baletu se mi moc líbí! Ani bych neřekla, že to je focené foťákem. Super! A Neny nemá chybu, jak spí.

    Už se těším, až tu budou holky zlobit spolu. To bude něco! :-DDD

    OdpovědětVymazat
  2. První baletní fotka se mi moc líbí, rámeček lepší :)))

    OdpovědětVymazat