pátek 24. července 2009

124. Den

Patek, ... u brachy v Brode ...


Vcera vecer jsme se rozhodli, ze se vydame za brachou do Brodu. Naplanovano bylo, ze pojedeme az dnes dopoledne. Takze jsme sem dorazili okolo 23 hodiny, chvilku pokecali a sli jsme vsichni spat.
Rano se videla Neny s Kajou(sestrenici) po 7 mesicich. Tak si trosku pohraly a sli jsme do mesta na slibenou zmrzlinku. Ve meste jsem videla "hadraka", tak toho jsem musel zvetsnit, ty uz se jenom tak nevidi

Kdyz jsme prisli, tak jsme se najedli a holky si hraly a ja jsem sla s Alexem do mesta jeste neco vyridit a holky byly doma s Evcou(svagrovou). Odpoledne prisel domu Misa z prace a sli jsme vsichni na detske hriste. Ja jsem sla jeste vyzvednout darek Alexovi k narozeninam, sice je ma az za 10 dnu, ale darek dostal uz dnes. Copak dostal asi noveho??? ;-)))

... Karolinka ...

A takto se holky koupaly. Byly tak unvene, ze Neny usnula behem minuty. Ja jsem take uz unavena z te "dovolene", porad nekde cestujeme, ... v taskach mam neuveritelny zmatek, nevim, co kde je a porad neco hledam. Zitra se budeme opet premistovat, ... tentokrat na Sumavu.



Žádné komentáře:

Okomentovat