pátek 10. července 2009

110. Den

Patek, ... zacinaji prazdniny ...




Tak dnes Nenynce zacaly jeji prvni velke prazdniny :-) Sice jsem se domluvila ve skolce, ze jeste v pondeli pujde, protoze musim do prace, ale uz tam bude jenom polovina deti. Prvni polovina ma ted 3 tydny a druha polovina ma ty druhe 3 tydny. Tady u nas jsou letni prazdniny jenom 6 tydnu, ale zato maji spousta prazdnin behem roku. Po letnich prazdninach chodi deti do skoly asi mesic a pul a pak uz maji zase 2 tydny podzimnich prazdnin.




Odpoledne jsem Nenynku vyzvedla a jely jsme domu. Najedly jsme se a potom prisel Alex. K veceru prisel necekane Markus s Emmou, tak jsem tady nechala kluky samotne, at si pokecaji a vzala jsem Neny a Emmu do kocarku a sla jsem ven.




Kdyz odjel Markus, tak jsme sli jeste s Alexem na prochazku. Neny jela na kole. Ja jsem chtela vycvakout nejakou kyticku dneska, aby mela babicka k svatku. Prejeme vse NEJ, babiii. Moc se ale nedarilo, zacal foukat tak strasne vitr, ze vzdy, kdyz jsem zaostrila, tak uz se kytky kyvaly na druhe strane. Grrrr






Vecer jsem se vykoupala s Nenynkou a ted u telefonovani s mamkou Neny usnula. Byla unavena, tak chtela, abych ji simrala zadicka a okamzite usnula. A ja pujdu uz dnes take spat, zitra je sobota, coz pro mne znamena vstavat ve 4 hodiny ;-(

1 komentář: