pondělí 20. července 2009

120. Den

Pondeli, ... ODJIZDIMEEEE ...





Nenynka vcera usnula o pulnoci, chtela, aby jsme uz jeli a potom mela strach, ze pojedeme a nechame ji doma. Vetsinou jezdime na noc, takze kdyz uz byla tma, zacala hlasit, ze je tma a ze pojedeme. Asi 20x jsem ji odvedla do postele, at jde spat, ale pokazde vylezla. Takze o pulnoci jsem rekla, ze zalezu s ni a snad usne. Az, kdyz jsem si s ni lehla, tak usnul




Ja jsem sla rano do prace a Alex sel s Neny jeste do mesta. Pred polednem k nam prisel zase nejaky architek se podivat na ten tram v loznici, protoze cervotoc se opet probudil. Takze po dovoleny nas ceka rozbourana loznice a tram daji novy.




Kdyz jssem prisla z prace, Neny s Alexem uz cekali venku na zahrade, Alex odnosil tasky uz dolu a potom vse "naslapal" do auta. Ja jsem dodelala doma jeste par veci a Nenynka uz celou dobu sedela v aute a koukala na dvd na pohadky,... opravdu se asi bala, ze ji nechame doma :-)))


Po 15te hodine jsme vyjeli. Musela jsem jeste nakoupit, protoze jsem slibila nasim a Kutalikum(teta Gabro), ze udelam tiramisu, tak jsem musela koupit Mascarpone.



Ted je 16:40 hodin a ja jsem se pripojila v aute. Cesta zatim docela jde, i kdyz uz nekolik dalnicnich stavenist bylo, ale pokud to takto pujde az na hranice, tak budu spokojena.



Aaaaaaa, Neny se probudila a chce curat, takze koncim. Snad stihnu cestou i neco vyfotit,...




Tak jsme vycurany. Na zachodech to byl s Neny horor. Bala se vycurat, protoze to byly takove ty samocistici zachody, kde se po kazdem splachnuti automaticky vycisti prkynko. Neny to videla a proste se bala na ten zachod jit. Rvala tam, ze chce curat, ale na zachod jit nechtela :-))) Nakonec se ale vycurala, koupila jsem ji nanuka a uz zase pokracujeme v krasojizde.

Je 20:50 hodin a jsme na miste!!!

1 komentář: