čtvrtek 14. ledna 2010

299. Den

Ctvrtek, ... Neny ma navstevu ...


..."urazena Alae" ...



... dneska se nam zase vubec nechtelo vstavat. Byla jeste tma, ja jsem vylezla, pripravila Neny obleceni a jidlo do skolky. Potom jsem ji sla vzbudit, spala jeste pekne tvrde. Odvezla jsem ji do skolky a ja pokracovala do prace.


... holky tancovaly ...


Odpoledne jsem vyzvedla Neny a Alae ve skolce. Prijely jsme domu, ja dosla s Taylou a holky si hraly. Pustila jsem ji DVDcko s detskyma pisnickama a tak tancovaly. Nez prisel Alex domu, tak jsme zacaly delat dortik, ... byl slibeny uz od minule a holky se moc tesily. Doslo i na "hadky". Kdo bude mit jaky hrnicek, jakou lzicku a talirek, ... nase Neny je v tomto desna. Dela to ale jenom doma, ze je takova "lakoma". Proste doma je vsechno jeji a tak si vyzaduje, ze kdyz dam Alae treba hrnicek na piti a Neny dostane jiny, tak musi mit za kazdou cenu ten, ktery jsem zrovna dala Alae. A kdyz ne, tak zacne brecet a bezi do pokojicku. A tak kdyz takovou scenu udelala asi po ctvrte, tak jsem ji rekla, ze s kamaradkama doma konci a ze Alae odvezu hned domu. Tak potom byl klid. Je to takova mala zarlivka, ... kdyz jsem podala treba Alae prvni piti, tak se Neny take vytocila, ze ja jsem jiji mama a nedala jsem ji prvni napit. Je zajimave, ze to dela opravdu jenom doma. Ale kdyz prisla Alae maminka ji vyzvdnout vecer, tak rikala, ze Alae to dela taky, kdyz je Neny u nich, ... tak to me trosku uklidnilo ;-)


... "Hoppelhase Hans" ...

3 komentáře:

  1. ;-) návštěva nemá právě přátelský výraz :-))

    Jinak koukám, že už novou šablonou blogu vehementně přivoláváš jaro ! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wlcice, ... to bylo rece po hadce :-)))

    A na to jaro uz se nemuzu dockat, ... uz me ta sediva zima tezce nudi, ... tak alespon tady to je uz veselejsi :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No on je to taky věk..to bys viděl, jak hrozný jsou hlčičky ve školce v tomhle věku nesnesitelný..pořád spolu nemluvěj, hádaj se, zaltý hoši, když si dají do čumáku.

    OdpovědětVymazat