středa 6. ledna 2010

291. Den

Streda, ... uz to zacina ...



... rano zase mrzlo, ... a ma to pokracovat, ... na noc hlasi -22 stupnu a o vikendu ma jeste prituhnout.


Nenynku jsem odvezla do skolky a ja jela do prace. Odpoledne jsem ji vyzvedla a vzala jsem k nam i Alae. Holky ma me uz cekaly u dveri a kdyz me videla Alae, kricela tak, ze jsem ji slysela az ven, ze uz jsem tady a pojedeme k nam si hrat.

Nalozila jsem holky a jeli jsme domu, ... chvilku si hraly, potom jsme se oblikly, ze pujdeme do mesta, ... chtely do hrackarny, tak jsem rekla, ze si kazda muze koupit nejakou blbustku. Nejdrive jsme ale musely dojit jeste vyvencit Taylu. Vylezly jsme vsichni pred dvere a Alae, ze ji mam dat ruku, ze se boji dolu po schodech. Mame v baraku drevene tocite schody. Tak jsem ji dala ruku a rikala, at jde pomalu. Jen jsem to dorekla a sesla 2 schody, uklouzla mi noha a uz jsem se kutalela. Nastesti jsem ji stihla pustit tu ruku, jinak by letela se mnou. Zastavila jsem se az v prvnim patre u dveri sousedky. Udelalo se mi najednou tak spatne, ze jsem musela zustat sedet. Holky ma me koukaly obe s otevrenou pusou a zacaly obe brecet. No, ... jsem pomlacena pekne, myslim, ze zitra se zacnou vybarvovat modriny. Nejvic me boli rameno a stehno,... tam bude pekna modrina. Zlomene snad nemam nic,... ale narazene boli proste vic jak zlomene. Alex chtel, abych si zasla k dr., ... uvidim zitra, jak se budu moci hybat, ... ale uz ted vim, ze spat budu muset jenom na pravem boku





Potom prisel Alex z prace a oznamil mi, ze je mozny, ze k nam prijde kriminalka. Vyvalila jsem oci, nechapave koukala, co bude pokracovat. Nekdo u nich v praci vykradl trezor, vzal hotovost a kreditni kartu, za kterou tady v Nemecku nakoupil asi za 6tis euro a pak s ni nakupovaval v Cechach asi za 4tis euro. Jak to asi vypada, kdyz vsichni v praci vedi, ze jeho manzelka je ceska a jezdime do Prahy pravidelne??? Nastesti to bylo v den, kdy meli vanocni vecirek s firmou a to bylo 300km od Frankfurtu a Alex tam byl take,... takze ve firme nemohl byt. Ale i tak, rikal, ze si pripadal, ze na neho vsichni koukaji, kdyz se reklo, ze na tu kartu nekdo nakupoval v CR.

Takze nam ten novy rok krasne zacina ...

2 komentáře:

  1. No to tedy jo:-(((Doufám že jsi v pořádku abrzy se to vysvětlí

    OdpovědětVymazat
  2. Neny je krásná!
    ..a ta aféra s kartou ... nojo, předsudky-já to říkám pořád-to je děs. Tak doufám, že máš alibi :-))

    OdpovědětVymazat