středa 11. listopadu 2009

234. Den

Streda, ... lampionovy pruvod ...



Rano odvezl Alex Nenynku do skolky, ja jsem doma rychle poklidila a vyzehlila par veci a potom prijel Alex a odvezl me do prace. V praci jsem byla domluvena, ze kamoska, co jsem ji stridala prijde jeste v pul paty, abych mohla na lamponovy pruvod.

Ve ctvrt na pet zazvonl v praci telefon a ona mi sdelila, ze neprijde, ze nemuze nastartovat auto. Ufff, ... uplne jsem mela najednou slzy v ocich, ze nebudu moci jit a Neny bude nestastna. Rekla mi, ze zavola sefove, aby me prijela vystridat a zavola mi zpet. Obratem volal zpet, ze sefova neprijde, ze sama dela na jine prodejne. Tak jsem volala Alexovi, ze pro me ani nemusi jezdit, ze musim zustat v praci, ale ze se pokusim to jeste nejak vyridit a zavolam mu jeste. Zvedla jsem telefon a zavolala sefove, ze proste MUSIM pred patou hodinou odejit. A ona ze uz je na ceste domu, ze dela od 5 hodin od rana a ze nemuze,... tak jsem ji rekla, ze me to pekne stve a ze priste, az neco bude, tak ze taky delat nepujdu. Mam tam byt totiz jenom o vikendu a uz 2 tydny delam kazdy den, protoze jsou vsichni nemocni. Tak nakonec rekla, ze otoci auto a prijede, ze ji taky vzdy vyjdu vstric. Jeee, me se tak ulevilo. Zavolala jsem hned Alexovi, at pro me dojede, vyzvednul me a jeli jsme smer skolka.


... silna trojka, kamosky na zivot a na smrt ;-))) ...





... pred skolkou deti zpivaly nacvicene pisnicky a bylo tam nejake vystoupeni s ohnem ...














... potom prijel sv.Martin na koni a slo se lesem ...



Kdyz se prosel cely les, vratil se cely pruvod pred skolku, ... tam bylo obcerstveni a pro rodice svarak. Uffff, ... ja dala dva, protoze mi byla zima a mela jsem ji jako z praku ;-))) Alkohol mi nic nerika a tak jsem mela opravdu dost. Nechapu lidi, co se napaji kazdy den, co na tom vidi???
Kdyz jsem si sedla do auta a Alex zatopil, musela jsem si otevrit okenko, ... jinak bych asi musel jeste doma uklizet auto ...


... a tady Markus, Alexovo fyzioterapeut, ... jeho syn zacal ted chodit s Nenynkou do skolky a i do stejne tridy ...



4 komentáře:

  1. Já taky moc nepiju..bývá mi dřív blivno, než jí stačím mít:-))Je to vlastně výhoda:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje švagrová by ti řekla, co na tom má :-DDD. Jinak silná trojka nemá chybu :-D a to se Neny s tou čokoládovou holčičkou vůbec nechtěla kamarádit, viď? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ;-))) Tak se optej, co na tom vidi :-)

    Jooo, ta cokoladova holcicka je presne ta, co kdyz prisla do skolky, tak Neny rikala, ze je bllleeeeee ;-))) A zitra si jde k nam hrat domu, budu obe vyzvedavat ze skolky.

    OdpovědětVymazat