středa 3. června 2009

73. Den

Streda, ... obyc den ...




Dneska byl takovy uplne obycejny den. Rano jsem odvezla Neny do skolky a Alex nastartoval v 8 rano k doktorovi. Boli ho koleno, uz 10 dni vubec netrenoval a to je u neho uz co rict. Behat nemuze vubec a na kole ho to take boli, tak chodi jenom obcas plavat.

Ja jsem cele dopoledne zehlila a prala. Alex prisel od dr. az v pul 2. Vypada to pry na meniskus, v utery jde "do tunelu" a pak se uvidi, co dal, ale pry to vypada na operaci.



Odpoledne jsme vyzvedli Neny ve skolce a jeli jsme nakoupit. Nenynka byla protivna a unavena.



A ja jsem dnes nevzala cely den fotak do ruky a vecer mi doslo, ze nemam vubec zadnou fotku.Tak jsem rychle vybehla jenom do nasi ulice a nouzovky jsou tady ;-)

3 komentáře:

  1. Líbí se mi ta poslední "nouzovka" :-). Já na tom jsem s fotkama dnes stejně. Večer mi došlo, že jsem nic pořádného nevyfotila :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Nouzovky????? Vždyť jsou to parádní a moc povedené fotky ;o)

    OdpovědětVymazat