úterý 2. března 2010

346. Den

Utery, ... tezce nestiham ...






... dneska jsem mela jenom kratky den ve skolce, ... ve 14 hodin jsem mela padla a jely jsme s Neny domu. Dosly jsme vyvencit a sly jsme do mesta jeste koupit par drobnosti. K veceru, protoze jsem chtela stihnout co nejvice, tak jsem nechala Neny sedet u pc a hrala hry. Ja jsem vyzehlila, hlavne to, co potrebujeme do Prahy. Potom jsme se sly vykoupat.




Alex prisel az vecer, maji toho ted momentalne v praci hodne a protoze ma ve ctvrtek a v patek dovolenou, tak si to musi napracovat. Kdyz Neny usnula, sla jsem uklizet, ... takze mam alespon vyzehleno a uklizeno.




Zitra vecer musim pobalit tasky. V praci jsem do 16 hodin a hned potom jedeme na oslavu, Emma ma prvni narozeniny. Takze domu prijedeme az vecer. A ve ctvrtek, na Nenynky narozeniny jedeme do Prahyyyy!!!

2 komentáře: